Piše: Slobodan Martinović

Uloga medija u širenju neznanja i apatije

Mediji bi, po definiciji trebali da informišu građane na objektivan način o dešavanjima u društvu. Ujedno ne bi smeli da budu iznad svega u smislu da su najpametniji, najbolji, nepogrešivi. Često se dešava da dovođenjem gostiju šire neznanje i apatiju. Stvorili su svoju klijentelu koja komentariše ozbiljne teme a za to nemaju obrazovanje, znanje. Posebna je priča u promovisanju političara iza kojih ne stoje građani, infrastruktura. I onda svi uglas, ovde se ne može ništa uraditi, crni džipovi, batinaši, itd. Stanje jeste teško ali ako hoćeš da animiraš građane širiš pozitivnu priču za akciju a ne apatiju. Najveće zlo za jedno društvo je apatija građana koja je u Srbiji evidentna.

Pošto su sva dešavanja na nivou trača tako se i obrađuju od strane novinara. I tako iz dana u dan. Evo jutros u temi dana dvojica „viđenijih“ analitičara naglabaju o Zdravku Ponošu. Šta oni imaju da kažu a da to nisu ispričali.

Nema konkretne akcije od pojedinaca, grupa koji se zalažu za promene. Najveći domet opozicije je da podnesu krivičnu prijavu, koja se može podneti usmeno, mejlom, pismeno i nije potrebno pravno znanje. To prezentuju javnosti kao događaj, u suštini jeftin trik. Koliko je do sada krivičnih prijava podnetih, od strane opozicije, procesuirano? Nijedna.

Uloga medija u širenju neznanja i apatije

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial